Toimitus- ja palveluehdot

Korpinkantama

Y-tunnus: 3209003-9

ALV-numero: FI32090039

Verkkokauppa

Pidätetään oikeus verkkokaupan sisällön muutoksiin.

Tuotteet toimitetaan ostajan ilmoittamaan osoitteeseen, postituskulut lisätään kokonaissummaan kassalla. 

Tilatut tuotteet postitetaan 1-5 päivän kuluessa tilauksesta. Asiakas saa lähetyksestä seurantakoodin. Toimitustapana voi valita noudon, jolloin tilaus noudetaan hoitotuoneelta (Vaahterantie 1, Hyvinkää). Tällöin toimituskuluja asiakkaalta ei peritä. 

Kaikissa verkkokaupasta ostetuissa tuotteissa on postimyyntilain mukainen 14 päivän palautusoikeus käyttämättömälle tuotteelle. Tuote tulee voida palauttaa edelleen myytäväksi. Viallisilla tai postituksessa vahingoittuneilla tuotteilla on myös 14 päivän palautusoikeus joka katsotaan alkaneeksi toimituksen vastaanottamisesta. Hyvitämme 100% täysin virheettömät ja avaamattomat myyntikuntoiset tuotteet.

Noutamatta jätetty tuote ei ole asiakaspalautus. Palautuksesta tulee olla edeltävästi yhteydessä sähköpostilla info@korpinkantama.fi tarkempien ohjeiden saamiseksi sekä reklamaatiosta ilmoittamiseksi. Verkkokauppa ei vastaa asiakaspalautuksesta aiheutuvista kustannuksista, nämä asiakkaan tulee kustantaa itse. Mikäli palautus koskee tuotteen vaihtamista toiseen tuotteeseen, palautuksesta aiheutuneet kustannukset hyvitetään korvaavan tuotteen lähettämisestä aiheutuvien postikulujen mitätöimisenä.

Palvelut

Palvelukokonaisuuksia koskee 14vrk palautusoikeus. Palautusoikeus koskee palvelukokonaisuuksia jotka on ostettu verkkokaupan kautta, mutta ei ole aktivoitu tai laadittu suunnitelmaa palvelukokonaisuuden toteuttamiselle. Mikäli palvelu on aktivoitu ja sopimus palvelusta laadittu, maksua palvelusta ei palauteta.

Tarot tulkinnat, energiahoidot, kurssit ja korva-akupunktio ovat reaaliajassa toteutuvia palveluita, palvelun tuottajana asiakastyytyväisyys on lähtökohtainen päämäärä ja palveluihin sisältyy palautekeskustelu. Palvelu katsotaan päättyneeksi palautekeskustelun päättymiseen, tyytymättömyys palvelunsisältöön tulee ilmaista viimeistään palautekeskustelussa tilanteen korjaamiseksi. Asiakas hyväksyy nämä ehdot myyntitapahtumassa merkitsemällä ehdot luetuiksi.

Palveluilla ei ole palautusoikeutta palautekeskustelun päättymisen jälkeen.

Ehdot astuvat voimaan 18.10.2023